Gali būti, kad šie "akiniai"Su šiais "akiniais" galima gauti labai arti vartotojo vaizdą. Iš šios perspektyvos, kai dizaineris priima sprendimą, jis tai daro internalizuodamas personažo tikslus, poreikius ir norus. Sutelktos pirkėjo asmenybės padeda mums apibrėžti, kam mes kuriame ir į ką neturėtume skirti dėmesio. Svarbu turėti aiškų tikslą. Projektams su kelių tipų naudotojais vaidmenų sąrašas padės nustatyti, kurie vartotojai yra svarbesni už kitus.
tiesiog nurodykite, tai tik aiškiai parodo, kad negalite kurti visiems arba bent jau ne Fakso sąrašai visiems iš karto – kitaip rizikuojate kurti niekam! Bendraukite ir kurkite sutarimą komandose Dizaineriai dirba su daugiadisciplininėmis komandomis, kurių nariai turi skirtingus įgūdžius, žinias, patirtį ir perspektyvas dažniau, nei jūs manote. Todėl „Pirkėjo asmens dokumentas“ padeda perduoti tyrimų rezultatus suinteresuotosioms šalims, kurios negali tiesiogiai apklausti vartotojų. Kuriant terpę dalytis žiniomis, visi komandos nariai „įkeliami į vieną valtį“.

„Visi nariai turi tą pačią idėją“ Kai visi nariai vienodai supranta vartotojus, lengviau pasiekti komandos sutarimą svarbiais klausimais. proceso, pirkėjų asmenybių efektyvumo įvertinimas gali būti puiki alternatyva. Taip „Išbandykite“ skirtingus projekto įgyvendinimus, susiedami asmenybes su scenarijais, kaip ir testuojant naują dizainą su realiais žmonėmis. Jei asmuo, veikiantis kaip persona, nesupranta, kaip naudoti funkciją, arba nusivilia produkto procesu, jis tai daro.
|